Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Totalitarizam golubijeg hoda ili recenzija rada poverenika N. P. na slučaju profesora M. B.

Komentari (37) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 17 april 2012 12:34
fristajlo
OD AKADEMSKE ZAJEDNICE ZAHTEVAM DA SE O OVOM SLUČAJU IZJASNI!
Jes', kad bi smela...
Doktore- ovaj napad treba da shvatite kao kompliment, s obzirom od koga dolazi. Lično, potpuno podržavam Vaše stanovište, i sa prezirom prihvatam sve optužbe na Vas i na sebe. Dakle, sad nas je, eto, dvojica... :)
Preporuke:
140
8
2 utorak, 17 april 2012 12:55
Zoran Đorđević
Potpisujem Fristajlov komentar. Žao mi je što ne mogu da dam više od jednog plusa.

Nevena Petrušić se ponaša kao kardinalj Rišelje, koji bi izvukao ovo:
„kada bi lekari, na primer hirurzi, demokratski odlučili da čir više nije bolest“.
i nesrećnog profesora osudio na smrt.
Preporuke:
90
6
3 utorak, 17 april 2012 13:12
samizdat
Neće vas, profesore, podržati akademska zajednica, pošto to u zemlji Srbiji više ne postoji.
Preporuke:
89
5
4 utorak, 17 april 2012 14:05
Predrag Pajic
Neravnopravna bitka.Ovo je bilo kao topuzom na muvu! Ipak, muve se nakote na tudjinskom gnoju, pa ako ih ne sprecavas, pocnu da skacu na nas domaci hleb. Profesor efikasno tamani stetne insekte koristeci se cistim intelektom, prirodno, lako i veoma ekoloskii uz brigu za zastitu covekove moralne i intelektualne okoline.
Preporuke:
67
4
5 utorak, 17 april 2012 14:13
Cile
Bravo profesore!!!
Preporuke:
63
4
6 utorak, 17 april 2012 14:27
Sarajlija
Bravo!
Preporuke:
55
3
7 utorak, 17 april 2012 14:35
Siniša Stefanović
Problem o kojem profesor piše ozbiljan je toliko da bih sugerisao da komentari budu potpisani punim imenom i prezimenom. U pitanju je sloboda misli i govora. Pokažite da vam je do nje stalo. Anonimnošću i skrivanjem škodite. Uostalom, ako je verovati relevantnim poveljama, imate puno "pravo na slobodu od straha".

Moj komentar: meni na um pada pesma iz drugog filma, kome sam i naslov zaboravio. Citiram koliko mogu da se prisetim.

"Mi smo žene na sve spremne
da li znaš, da li znaš
mi smo žene na sve spremne
daj šta daš, daj šta daš."
Preporuke:
47
4
8 utorak, 17 april 2012 14:38
NEBOJŠA STRUGAR - BAR
Podrška uvaženom profesoru na profesorskoj lekciji koju je očitao toj Neveni Petrušić, iako ona ništa neće shvatiti. A ona je tipični predstavnik žutih vlasti, za koje se može izreći opšta karakteristika: nesposobnost, bahatost i pokušaj nametanja svoje zlovolje neistomišljenicima. Ona je prošle godine čak umislila da i Mitropolitu Amfilohiju može javno naložiti da mora postupati protivno Bibliji, jer Bože moj, seksualno izopačeni se mogu uvrijediti.
Preporuke:
65
5
9 utorak, 17 april 2012 15:00
Milić Petar Kecman
Komentator Nebojša Strugar je pomenuo preporuku N.P. mitropolitu Amfilohiju da mora postupati protivno bibliji iz nekih, njoj znanih razloga.
To neodoljivo podseća na primer iz Hrvatske, gde je pre dve-tri nedelje neka homo organizacija pod imenom "Kontra", od vlade zatražila prilagođavanje i promenu nastavnog plana iz biologije i veronauka jer, kako kažu: ti predmeti imaju diskriminatorski stav prema njima.
Preporuke:
48
3
10 utorak, 17 april 2012 15:01
Biljana Nikolić
Totalitarizam se totalitarizmom izbija - to je najveća opasnost (na delu)po Srbiju, koje je malo ko, svestan. Zapravo većina u Srbiji još nije dovoljno ojačala da prihvati zabludu i cenu socijalizma i jugoslovenstva, a već smo "prepakovani" u neliberalizam i evropejstvo - sa novim moralnim i političkim komesarima.

Nećemo valjda ponovo čekati pola veka da nas nekom nametnutom nesrećom probude iz "evropskog bunila"?!
Preporuke:
53
4
11 utorak, 17 april 2012 15:31
thinking maize
Neko pomenu muve i ono na šta iste idu. UKLONITE TO na šta ove "drugosrbijanske muve" idu, pa će se početi sa rešavanjem PROBLEMA! Znači, "žutokrate", kao "izvor i utoka" "drugosrbijanstva" MORAJU BITI UKLONjENI! Bolje MILOM (izborima), nego SILOM (revolucijom)! Iako me mnogi srpski marksisti neće podržati, zalažem se i za uvođenje TRŽIŠNOG PRINCIPA u području ideja! Tj. NEMA "DOTIRANIH" ideja, a JOŠ MANjE DOTACIJA za "ideja"! Tj. npr. g-đa Petrušić NEĆE MOĆI da se bavi Povereničkim poslom, a da ISTOVREMENO bude PREDAVAČ I NA JEDNOM, a kamoli na 10 predmeta! Dalje, "Labris" će MORATI da verifikuje da je REPREZENTATIVAN za LGBT "populaciju", barem kao što to rade sindikati ili optanti za predstavnike manjinskih saveta! Ako npr. za "Labris" NEMA npr. BAR 5% tzv. "gej" "glasova" BIĆE TRETIRAN kao neka KOMERCIJALNA FIRMA, a ne NVO! Nešto slično onome kako su se Nemci IZBORILI sa tzv. "Sajentološkom crkvom"! Znači, oćeš "gej" propagandu, a NE PODRŽAVA te npr. Ćirilov, PLAĆAŠ POREZ! I tako dalje!
Preporuke:
49
4
12 utorak, 17 april 2012 15:44
Dragan
hm... "akademska zajednica" u Srbiji, što bi rekao Dis

"Progledale sve jazbine i kanali,
Na visoko podigli se sutereni,
Svi podmukli, svi prokleti i svi mali
Postali su danas naši suvereni.
Progledale sve jazbine i kanali."
Preporuke:
54
3
13 utorak, 17 april 2012 17:49
Marko
Vrlo dobra dijagnoza totalitarizma koji je u usponu. Nažalost, Milan Brdar je, u našem društvu, redak borac protiv totalitarizma iza kojeg stoji briljantna naučna karijera. Pišući, pa, slobodan sam reći, antologijsku knjigu "Filozofija u Dišanovom pisoaru", pre toga sačinivši jednu od najuspelijih analiza nastanka boljševičkog totalitarnog poretka ("Praksis odiseja"), ovaj dosledni antikomunistički i antititoistički intelektualac i u ovom vremenu mora da se polemički suočava sa neokomunističkim političkim figurama iz stranaka okupljenih oko DS-a. Šta da radimo: upravo ovih godina ponovo oživljava figura Jove Kapičića i Latinke Perović: prva kao simbol titoističke prakse, a druga kao simbol titoističke ideologije. Zar ova druga figura nije uzor Neveni Petrušić? Zar drugarica Latinka kao sekretar CKSKS nije slično postupala kad je na robiju poslala Mihaila Đurića?
Preporuke:
42
3
14 utorak, 17 april 2012 17:50
Stef
Nažalost, čekali smo da profesor ovo napiše tek posle onakve stupidnosti ''poverenice''. Niko iz akademske zajednice (lekari, psiholozi, psihijatri, filozofi, itd.) ni reč nije prozborio (iz ugla struke i nauke) dok su nas maltretirali organizovanjem parada i promenada (a tek sledi dril, jer to je tek početak).
Nismo čuli glasa ni na nivou elementarnog razlikovanja pojmova (seksualno opredeljenje (političko?!), voljno-nevoljno, bolest-devijacija-poremećaj-varijacija, itd). Ali povrh svega, neverovatno je obrazloženje funkcije predavanja i statusa profesora od jednog profesora univerziteta koji predaje 10 predmeta. Takav način predavanja (dociranja) je u direktnoj suprotnosti sa interaktivnom nastavom, do čega drže svi ''učeni i urbani'' (ali samo na nivou poze). To samo znači da oni ni ne znaju šta je to kultura dijaloga, jer za dijalog nisu sposobni (za dijalog je potrebna tolerancija, a ne izveštačena poza (nadri)učenosti).
Preporuke:
35
3
15 utorak, 17 april 2012 18:27
Stef 2
Paradoksalno je da reforma visokog obrazovanja iznedri ovakve stavove univerzitetskog profesora (koji predaje 10 predmeta, a hobi mu je honorarna zaštita manjinskih prava). Dakle, reforma po modelu proleterske nove škole marksizma koja nas vraća 50 godina unazad. Alal vera! Što se tiče samog Zakona o zaštiti diskriminacije, on je normativno pretenciozan (pa odatle i ta proizvoljnost koja omogućuje povereniku da sam odluči koji je to slučaj diskriminacije ozbiljan!) Pa, ako to treba da zavisi od njenog suda, šta će nam Zakon? Što se tiče pozitivne diskriminacije, to je takođe diskriminacija, za koju niko ne kaže da je u neku ruku teža, jer pogađa veći broj ljudi (pa umesto diskriminacije većine imamo eufemizam ''pozitivna diskriminacija''). Ponovo teror političke korektnosti. U svemu ovome je najgore što se od zaglušujuće buke totalitarnog novogovora nigde ne čuje autentični glas homoseksualnih osoba (a to i jeste cilj, jer pobogu, šta možete imati protiv toga da vas neko ''brani'')!
Preporuke:
28
4
16 utorak, 17 april 2012 18:56
Peđa Banjanin
Bravo Profesore!!!!!!!!!!!!!
Preporuke:
31
3
17 utorak, 17 april 2012 20:27
Coca
Profesorski čas anatomije!
Kakvo je zadovoljstvo pročitati ovo!
A i veoma je korisno!
Preporuke:
25
4
18 utorak, 17 april 2012 20:34
Dejan Janković
Slažem se sa jednim od predhodnih komentatora,da je rešenje ovakvih negativnih pojava,maltretiranje i proganjanje viđenijih ljudi ,intelektualaca u našem društvu od str NVO i aktuelne vlasti ,jedino u menjanju političke strukture u našoj zemlji!Što mi kao građani možemo i moramo uraditi 6 Maja!
Ja lično ću zato da glasam za Dveri Srpske!!!
I svaka čast profesore,,zalepili,, ste dobro tu a i čitav sistem koji stoji iza nje!!!
Preporuke:
21
4
19 utorak, 17 april 2012 20:49
Kaća
Bravo profesore ! Od akademske zajednice ne očekujte podršku , nje nema , ona vidi samo leptiriće . Retki su oni koje iza leptirića i cveća vide tamno nebo i mrak totalitarizma . Mišljenje Američkog udruženja psihijatara nije Sveto Pismo , to je i onako iskonstruisana priča i mišljenje(od sredine 80 godina prošlog veka ) , i zgodana mantra za ove naše les miserables.Gospode šta li nauče i kakvo kretivno mišljenje formiraju studenti koji slušaju tolika predavanja našeg poverenika!
Preporuke:
22
5
20 utorak, 17 april 2012 20:59
Boris Starčević
Dostojno Emila Zole ili bar Vojislava Šešelja. Sjajno. Dok je ovakvih ljudi još ima nade.
Preporuke:
25
3
21 utorak, 17 april 2012 21:15
Goran
Svaka cast na argumentovanoj i sveobuhvatnoj recenziji.Svi mi znamo da ima mnogo casnih, ucenih i postenih profesora koji itekako mogu "doskociti" ovim, ne znam ni kako bi ih nazvao do predvodnicima srpske propasti.
Nadam se da cete motivisati i druge da se dignu iz letargije koja proistice iz one nase narodne:"Pametniji popusta".
Preporuke:
21
3
22 utorak, 17 april 2012 21:58
Vera Nastasovic
Izuzetno je zadovoljstvo procitati jedan ovakav esej. Tragicno je sto ga doticna gospodja kojoj je upucen nece razumeti. Zivimo u vreme savremene inkvizicije, totalitarizam je blag u odnosu na ovo sta se u Srbiji desava. Spadate u malobrojne ljude od integriteta pa ne ocekujte podrsku akademske zajednice. Ostaje nam samo da se nadamo da cemo posle 6. maja imati prilike da ukinemo ovaj nakaradni zakon i poziciju poverenika za zastitu od diskriminacije. Ovo je ostvarenje Orvelove 1984.
Preporuke:
24
4
23 sreda, 18 april 2012 00:08
Jelena Djordjevic (psiholog)
Naporan tekst prepun viska energije kojim se manipulativno objasnjava nesto sto su mnogi pre doticnog profesora pojasnili i dokle vise Srbija raspravlja, umesto da nesto konkretno radi i prehrani decu, kog god da su opredeljenja. Zaboravio je da napomene da u tom psihijatrijskom udzbeniku iz 1976. pod poremecaje nagona i 'bolesti' spadaju i razni oblici svakodnevo primenjivanih oblika vodjenja ljubavi, ali sto bi se to napominjalo kad vecini prija?
Seksualnost je kompleksna i neistrazena oblast, a posebno osetljiva tacka kod svake osobe i daje veliki prostor za projekcije sopstvenih frustracija i problema. I ne menja se za dzabe DSM tokom vremena, jer bi trebalo da nam se razvija i svest i nauka, ali kod nas to obicno kasni.
Odgovornost nasih profesora je velika, jer plasiranjem svojih stavova na temu sta je bolest, a sta nije bolest daju opravdanje mnogim nasilnicima da kasnije direktno ugrozavaju zivote gej populacije pod parolom 'iskorenjivanja ili lecenja bolesti'. Pazite.
Preporuke:
13
42
24 sreda, 18 april 2012 00:40
Srđa
Kako vas nije stid da se suprostavljate Neveni?! Žena je prorok, izaslanik, učitelj, vođa. Neće vam ovo proći bez kazne!
Preporuke:
22
1
25 sreda, 18 april 2012 00:40
Trifun Drobnjak
Bravo profesore.
Principima logike kao filozofske discipline gospođi N.P.povereniku za zaštitu od diskriminacije,objasnili ste da misao o predmetu i sam predmet nije isto.to se učilo u trećoj godini gimnazije.
Ovakvo široko tumačenje navedenog zakona vodi nas u srednji vek a slobodno iznošenje mišljenja o određenim pojavama,a pogotovu o manjinskim grupama sa neobičnim usmerenjima otupeće naš polemički duh bez koga nema stvaralaštva bilo koje vrste.
Ako vam treba treba pravna zaštita,kao advokat spreman sam da vam besplatno pomognem.
Preporuke:
19
4
26 sreda, 18 april 2012 01:27
Mile Knežević
Gospođo ili gospođice Jelena Đorđević, Vi ste promašili temu. Profesor Brdar je raspravljao i govorio o toleranciji, za koju je optužen i argumrntovano osporio optužbe, gospođe Petrušić. Što se tiče homoseksulizma, on je nekada bio zakonom sankcinisan kao protivprirodni blud, da bi ga kasnije definisali kao bolest, a sada je preveden u seksualno opredeljenje. Slažem se sa Vama da je to vrlo kompleksna problematika i da o njoj trba daju svoj sud stručnjaci.
Preporuke:
25
4
27 sreda, 18 april 2012 05:42
Anka Krajina
Kataklizma civilizacije! To je suština problema. Prihvatiti ili sprečiti, pitanje je sad.
Kad bi u celoj ovoj priči postojao krivično-pravni delikt onda bi se rešavao na sudu, tamo, gde mu je mesto!
Ali je mnogo efikasnije kad se obračun prenese u masmedije. "Totalitarizam golubijeg hoda" je samo eufemizam za agresivnu ofanzivu tkz. "novih vrednosti", kojima se suštinski problemi života i opstanka na ovoj planeti skrivaju pod tepih!
Sva ta silna "zabrinutost" za LGBT osobe je pusto zamajavanje gladnih, obespravljenih, porobljenih i opljačkanih ljudi!
Kad bi sav taj trud, pare i vreme namenili zaštiti invalida, dece siročadi, obolelih od SIDE ili raka, ovaj svet bi bio prelep, zar ne?
Zato treba zamazati oči narodu, baciti im kost o kvazi ugroženosti tamo nekih grupa, da se ne bi slučajno ko setio da pita, kako da uđe u banku ili trgovinu na invalidskim kolicima!
Hoće li ova zemlja iznjiviti još kojeg Steriju?
Preporuke:
18
4
28 sreda, 18 april 2012 09:15
Sale
Svaka čast Profesore!

Inače što se pitanja homoseksualnosti tiče...

I na istoku i na zapadu i na severu i na jugu - Kantov kategorički imperativ još uvek važi kao univerzalni princip za distinkciju dobra od zla (po njemu, dobro je samo ono što može poslužiti kao opšte pravilo). Pokušajmo da primenomo ovaj princip: šta bi bilo kada bi svi ljudi bili pederi i sve žene bile lezbejke?!

Zaključak je jasan.
Preporuke:
16
9
29 sreda, 18 april 2012 11:38
Dragoslav Pakić
Ako bi kojim slučajem Labris bio politička stranka sa pravom učešća na izborima, svako glasanje za drugu opciju značilo bi, po tumačenju Zakona o diskriminaciji od strane ''eksperta'' N. P., nepobitan čin diskriminacije prema LGBT populaciji, dokaz o srpskom fašizmu i suprotstavljanje evropskim vrednostima. Svaka druga pobeda Labrisa, osim stopostotne, potvrđivala bi apriornu predpostavku N. P. da je Srbija bolesno društvo.
Preporuke:
17
3
30 sreda, 18 april 2012 12:37
NM - Nebojša Matić
Izvinjavam se profesoru(i čitaocima) na etiketiranju u mom prošlom javljanju na ovu temu!
Preporuke:
2
1
31 sreda, 18 april 2012 12:53
Nole
Žalosno je što profesor Brdar mora da se brani od poverenika zbog izrečenog mišljenja koje deli ogromna većina ljudi. Šta ćemo onda sa demokratijom kao vladavinom većine?
Moje mišljenje je da se predmetna pojava može karakterisati na više načina, zavisno od načina ispoljavanja i ponašanja osobe u odnosu na socijalno okruženje
Primetno je da ni jedan od ovih načina nije prirodan. U društvenoj zajednici normalno ponašanje jeste ono koje je prihvatljivo za većinu članova zajednice. Ako bi društvo zahvatila nesreća pa većina članova društva postane homoseksualna, percepcija te većine bila bi da je TO normalno. Ali sa stanovišta prirode (i života) homoseksualno ponašanje NIKADA neće postati prirodno.
Ovo samo zaslepljeni ne razumeju.
Preporuke:
15
5
32 sreda, 18 april 2012 14:01
pedjauae
Svaka cast profesore, dobro ste joj ocitali. Ajmo ljudi na izbore, pa da ukinemo ovu i ovoj slicne slicne zute aktiviste i poverenike i da radimo pametnije stvari, ovo je stvarno velika danguba.
Preporuke:
17
4
33 četvrtak, 19 april 2012 13:16
dada
Bravo profesora. Treba ukinuti davanje novca nevladinim organizacijama iz budžeta osim Crvenog krsta. Ostale su nepotrebne i one su destruktivni faktor u ovoj državi. Baš me briga ko kako vodi ljubljv u svom krevetu i sa kim je vodi, samo da nas ne uznemiravaju. BOG sve vidi, te ON jedini može suditi.
Preporuke:
7
1
34 četvrtak, 19 april 2012 14:31
Sceptical Bystander @ Jelena Djordjevic (psiholog)
...u tom psihijatrijskom udzbeniku iz 1976. pod poremecaje nagona i 'bolesti' spadaju i razni oblici svakodnevo primenjivanih oblika vodjenja ljubavi, ali sto bi se to napominjalo kad vecini prija?


Zanimljiva je spremnost da se prihvate rezultati novih istrazivanja kada oni podupiru permisivnost, ali ne i onda kada ukazuju na njenu stetnost.

Ipak, nije dovoljno sto neka seksualna praksa "prija vecini", da bismo zanemarili njenu protivprirodnost i stetnost.

Tokom 2011, do siroke javnosti su dosli rezultati novih istrazivanja po kojima postoji nedvosmislena korelacija izmedju praktikovanja oralnog seksa i raka usta, tj koja pokazuju da je za ogromni porast raka usta kod mlade populacije direkno odgovoran porast praktikovanja oralnog seksa (napr. http://www.bloomberg.com/news/2011-10-03/oral-sex-may-cause-virus-linked-throat-cancer-in-men-study.html).

Da li je iko, kome je nominalno stalo do srpske omladine, toj omladini predocio ove rezultate?
Preporuke:
10
4
35 četvrtak, 19 april 2012 20:50
Sten
@Jelena Djordjevic
Nisam stekao utisak da je u pitanju licno "plasiranje stavova". Profesor Brdar je samo skrenuo paznju na to da se nauka ne moze kreirati arbitrarno, a sve dotle dok neki naucni stav nije osporen primenom naucnog metoda on se prihvaca kao vaidan.
Preporuke:
7
0
36 subota, 21 april 2012 08:08
Biljana Nikolić
za Jelena Djordjevic (psiholog)

Nasilniku "treba" opravdanje ili povod?
Nasilnik posećuje univerzitetska predavanja da bi dobio "opravdanje" za nasilni čin?

I ovo su vaši "stručni komentari psiholiga" i intelektualca?

Niste ni pročitali tekst PROFESORA BRDARA, a napali ste ga sa sve titulom "psihologa". Ko je Vama dao opravdanje za takav nasilnički čin?
Preporuke:
7
0
37 ponedeljak, 23 april 2012 18:12
Profesor
Evo nešto o sodomskom grehu, daklem jeste ili nije, mada sa mog pravoslavnog stanovišta PROTIV SAM SVAKOG GREHA. Neka me N.P. uzme u proceduru.
http://borbazaveru.info/content/view/2211/52/
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner